viernes, 7 de junio de 2013

Valoració del blog

Encara que m'hagués agradat que el meu blog hagués estat dinàmic, amb mil i una fotografíes, dibuixos i mil coses més per a què encandilés de només mirar-lo, he de dir que estic contenta per què he treballat totes les entrades que he fet, ja que he cercat informació als apunts i als blogs dels meus companys, m'ha fet viatjar a temps passats, a quan feia les pràctiques i ha estat, sovint, relaxant de realitzar.

Dic tot això perquè, com ja he dit, he mirat blogs d'altres companys que m'han cridat molt l'atenció. No em duc massa bé amb el blogger, i em costa molt que estigui com a mi m'agrada, així que vaig decidir fer totes les entrades iguals, encara que m'hagués agradat fer-les diferents. 

En quant al contingut de les entrades del blog, en alguns moments m'ha paregut molta feina, però he de dir que és una assignatura per a portar-la al dia i, per suposat, bona de fer i que t'ompli. Reflexionar sobre les passes que fas al llarg de la teva vida i de la teva carrera, és el millor i, més, si la reflexió que fas és una crítica constructiva, que et servirà per a un futur pròxim. Trobo que se'ns han posat molts d'avantatges i que quasi totes (per no dir totes, ja que ara mateix no les recordo 100%) les activitats han estat molt adequades a l'assignatura i al moment en el qual ens trobem, tant els que fan pràctiques com els que les tenim convalidades (i més si com jo mateixa feim feina en una escoleta infantil). Encara que pensem que sigui una obligació i de vegades ens faci peresa, tot el que sigui per a fer-nos llegir, aprendre, reflexionar, innovar, imaginar, cercar, experimentar... És positiu per a nosaltres i necessari.
Trobo que ha estat una molt bona feina!

No hay comentarios:

Publicar un comentario